Eminem Pop

We're not talking about soda, folks. This forum is dedicated to Funko's stylish Pop! series of vinyl figures, with or without springs.
Forum rules
This section is for general Pop discussion, not showing off your recent acquisitions. Please use the Dance Hall for collection addition pictures.

Please post Funko subscription box and item discussions in the Powered By Funko section.
PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Wed Jan 08, 2020 11:01 am

Stardust88 wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:True all publicity is good publicity


Hilarious
I was just thinking that this morning.
Try hat being said. He’s an icon. Smart guy.


Yep agree. I judge nick every time my wife watches an episode of The Masked Singer lol


Ha. That’s our job!!...... Right!!?

User avatar
rexflexall
Posts: 5050
Joined: Thu Aug 08, 2013 11:58 am
Location: Las Vegas, NV
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby rexflexall » Wed Jan 08, 2020 11:11 am

This gonna have to be a ditto to do!

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2422
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 1:10 am

mongoose12 wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
mongoose12 wrote:We need an Eminem pop so he can battle with our Mariah Carey pops lol

Right next to her holiday pop. lol


exactly! lol

That pop would melt. Em would bring the heat. Lol
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

Thechuch316
Posts: 245
Joined: Mon Mar 20, 2017 8:36 pm

Re: Eminem Pop

Postby Thechuch316 » Thu Jan 09, 2020 1:48 am

Stardust88 wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:True all publicity is good publicity


Hilarious
I was just thinking that this morning.
Try hat being said. He’s an icon. Smart guy.


Yep agree. I judge nick every time my wife watches an episode of The Masked Singer lol

Never seen an episode. Can’t get I go it
So Shines a good deed in a weary World!
:freddy2:

User avatar
mongoose12
Posts: 7973
Joined: Mon Jul 14, 2014 2:27 pm

Re: Eminem Pop

Postby mongoose12 » Thu Jan 09, 2020 7:35 am

Trujitsu Ninja wrote:
mongoose12 wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Right next to her holiday pop. lol


exactly! lol

That pop would melt. Em would bring the heat. Lol


Hahaha :cherry: 2020 is the year of the savage
"i need more merch..." - unknown :eek:

PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Thu Jan 09, 2020 10:34 am

Thechuh316 wrote:
Stardust88 wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
Hilarious
I was just thinking that this morning.
Try hat being said. He’s an icon. Smart guy.


Yep agree. I judge nick every time my wife watches an episode of The Masked Singer lol

Never seen an episode. Can’t get I go it



I wouldn’t doubt they make pops for it eventually if it goes a few seasons.

BestDadEver
Posts: 1547
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby BestDadEver » Thu Jan 09, 2020 10:45 am

Thechuh316 wrote:
Stardust88 wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
Hilarious
I was just thinking that this morning.
Try hat being said. He’s an icon. Smart guy.


Yep agree. I judge nick every time my wife watches an episode of The Masked Singer lol

Never seen an episode. Can’t get I go it

I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??
Image

PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Thu Jan 09, 2020 11:08 am

BestDadEver wrote:
Thechuh316 wrote:
Stardust88 wrote:
Yep agree. I judge nick every time my wife watches an episode of The Masked Singer lol

Never seen an episode. Can’t get I go it

I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??


Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2422
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 7:07 pm

mongoose12 wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
mongoose12 wrote:
exactly! lol

That pop would melt. Em would bring the heat. Lol


Hahaha :cherry: 2020 is the year of the savage

So many music artists pops coming out. 2020 year of the savages.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
bspears82
Posts: 1127
Joined: Tue Jul 09, 2013 8:46 pm

Re: Eminem Pop

Postby bspears82 » Thu Jan 09, 2020 7:09 pm

2020 is gonna be a great year with these artist pops.
Image
Image

BestDadEver
Posts: 1547
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby BestDadEver » Thu Jan 09, 2020 7:12 pm

PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:
Thechuh316 wrote:Never seen an episode. Can’t get I go it

I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??


Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too

Haha ok good. I’ll stick to the voice!!!!
Image

User avatar
Stardust88
Posts: 420
Joined: Wed May 02, 2018 12:51 am

Re: Eminem Pop

Postby Stardust88 » Thu Jan 09, 2020 8:01 pm

PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:
Thechuh316 wrote:Never seen an episode. Can’t get I go it

I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??


Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too


Alright. I’m gonna say it. We need a nick cannon v em two pack lol

PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Thu Jan 09, 2020 9:09 pm

BestDadEver wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??


Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too

Haha ok good. I’ll stick to the voice!!!!


The lesser of two evils I suppose. ;)

BestDadEver
Posts: 1547
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby BestDadEver » Fri Jan 10, 2020 11:33 am

PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too

Haha ok good. I’ll stick to the voice!!!!


The lesser of two evils I suppose. ;)

True... truth be told with all my streaming services I haven’t really seen any live tv.
Image

PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Fri Jan 10, 2020 11:49 am

BestDadEver wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:Haha ok good. I’ll stick to the voice!!!!


The lesser of two evils I suppose. ;)

True... truth be told with all my streaming services I haven’t really seen any live tv.



Who has?

Lol

BestDadEver
Posts: 1547
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby BestDadEver » Fri Jan 10, 2020 12:46 pm

PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
The lesser of two evils I suppose. ;)

True... truth be told with all my streaming services I haven’t really seen any live tv.



Who has?

Lol

I’m at work and I’m steaming now!!! I don’t listen to music I steam shows.
Image

User avatar
PopPChulo
Posts: 3784
Joined: Sat Apr 28, 2018 6:57 pm
Location: Bakersfield,CA
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby PopPChulo » Sat Jan 11, 2020 6:55 pm

Trujitsu Ninja wrote:
PopPChulo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Not sure but I believe the shining twins were the last like that. At least from what I’ve seen could be wrong. Those are chases in my mind the rest fairly common chases.


I definitely believe it was the shining twins as well and we haven’t had anything that was similar since then - I wonder what made funko steer clear of doing that - I would at least like them to do it for the horror pops. It is really simple to have the chase a blood variant and the 1/36 an even crazier bloody variant

I think they did it for one of the birds of prey pops. The ones you get from entertainment earth with the cards.


They basically made the cards have 1/36 variants but I don’t collect funkos for cards - I collect them for the pops lol so in theory this isn’t exactly what I’m longing for hahaha
PopPChulo

Funko Enthusiast/Creative Idea Expert/Music Analyst/Pop Culture Geek :freddy3:

"Creativity is all around you.. How you chose to use that creativity is at your disgression" - Pop-P Chulo

Image

BestDadEver
Posts: 1547
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby BestDadEver » Sun Jan 12, 2020 12:38 am

squidward wrote:Yes, please. I would love to see a few variants from his music videos, too.

I just want some 8mile pops!!!!
Image

User avatar
lavery01
Collector of the Month
Collector of the Month
Posts: 3721
Joined: Sun Oct 23, 2016 7:13 pm
Location: OC

Re: Eminem Pop

Postby lavery01 » Sun Jan 12, 2020 1:59 am

I’m hoping we get this pop during this year, he’ll be a nice addition to the rap line and I want him. lol
Hi I'm Latricia \:D/

Image

User avatar
FunkoAlphaBravo
Posts: 804
Joined: Mon Mar 26, 2018 1:16 pm

Re: Eminem Pop

Postby FunkoAlphaBravo » Sun Jan 12, 2020 2:00 am

I’d totally buy it! He’s definitely one of those artist from my childhood so I’m for it!
Hi all! We’re Annie and Beto. We have been collecting since 2016
ImageImage
Image Image

User avatar
kiptrip
Posts: 879
Joined: Sun Apr 20, 2014 12:38 pm
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby kiptrip » Sun Jan 12, 2020 5:56 am

Loveee Eminem. Please Funko!
ISO: Chase Error Batman, Walmart Toothless, HT Thor with Helmet, Metallic Nightwing, Glitter Celestia, Glitter Luna, MM Blue Trixie, MM Santa Jack

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2422
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby Trujitsu Ninja » Sun Jan 12, 2020 10:40 pm

PopPChulo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
PopPChulo wrote:
I definitely believe it was the shining twins as well and we haven’t had anything that was similar since then - I wonder what made funko steer clear of doing that - I would at least like them to do it for the horror pops. It is really simple to have the chase a blood variant and the 1/36 an even crazier bloody variant

I think they did it for one of the birds of prey pops. The ones you get from entertainment earth with the cards.


They basically made the cards have 1/36 variants but I don’t collect funkos for cards - I collect them for the pops lol so in theory this isn’t exactly what I’m longing for hahaha

Oh it’s the cards. Yeah that’s a super pass. If I was going to do that i might as well collect sports cards also. Bring back the 1/36 pop Funko.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
ocwankenobi
Posts: 2569
Joined: Mon Jul 25, 2016 11:22 pm
Location: Ohio->Boston->Chicago->OC

Re: Eminem Pop

Postby ocwankenobi » Tue Jan 14, 2020 12:54 pm

PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:
Thechuh316 wrote:Never seen an episode. Can’t get I go it

I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??


Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too


I couldn't get through 5 minutes of it.

Eminem and Dr. Dre two pack please.
Image
(Signature powered by VALOR Industries 4.0)

BestDadEver
Posts: 1547
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby BestDadEver » Wed Jan 15, 2020 12:54 am

ocwankenobi wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??


Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too


I couldn't get through 5 minutes of it.

Eminem and Dr. Dre two pack please.

Haha this seems to be everyone’s response. I’m surprised the show is still on.
Image

PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Wed Jan 15, 2020 1:11 am

ocwankenobi wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
BestDadEver wrote:I tried watching this show and couldn’t do it. Am I missing anything by not watching??


Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too


I couldn't get through 5 minutes of it.

Eminem and Dr. Dre two pack please.



5 minutes?!?!

Dang you have a tough stomach to handle it that long!!

And agree 2 pack please!!

BestDadEver
Posts: 1547
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby BestDadEver » Wed Jan 15, 2020 1:13 am

PopPopGoestheHuey wrote:
ocwankenobi wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
Absolutely
NOT!!

Lol. I thought it was terrible too


I couldn't get through 5 minutes of it.

Eminem and Dr. Dre two pack please.



5 minutes?!?!

Dang you have a tough stomach to handle it that long!!

And agree 2 pack please!!

Haha 5 mins. I don’t think I’ll even try watching it at all
Tough crowd haha
Image

PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Wed Jan 15, 2020 1:13 am

Drink first

Lots!!!

Rondall31
Posts: 91
Joined: Sun Nov 29, 2015 3:52 pm
Location: Bay Area

Re: Eminem Pop

Postby Rondall31 » Wed Jan 15, 2020 1:55 am

Eminem and Dre Or Eminem and Proof two pack would be sweet.
FunKlub Member 10866
IG: Cars_and_pops

User avatar
Shavedcrx
Posts: 1158
Joined: Mon Apr 23, 2012 2:46 am
Location: Upland, CA

Re: Eminem Pop

Postby Shavedcrx » Wed Jan 15, 2020 3:54 am

Rondall31 wrote:Eminem and Dre Or Eminem and Proof two pack would be sweet.


While it would be cool I don’t think proof is popular enough to become a pop. I’ve been wrong before though.
Chris
ISO: Kylo Ren and Wreck it Ralph Protos

Blake85
Posts: 5916
Joined: Sun Aug 19, 2012 9:00 pm
Location: New York New York
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby Blake85 » Wed Jan 15, 2020 4:58 am

D12 pack lol
Follow me on instagram @popwars and @gojirawars



ISO : Resident Evil Protos :
Jill Valentine , Hunter , Licker , Leon S Kennedy

User avatar
Shavedcrx
Posts: 1158
Joined: Mon Apr 23, 2012 2:46 am
Location: Upland, CA

Re: Eminem Pop

Postby Shavedcrx » Wed Jan 15, 2020 7:01 am

Blake85 wrote:D12 pack lol


Image
Chris
ISO: Kylo Ren and Wreck it Ralph Protos

User avatar
ocwankenobi
Posts: 2569
Joined: Mon Jul 25, 2016 11:22 pm
Location: Ohio->Boston->Chicago->OC

Re: Eminem Pop

Postby ocwankenobi » Wed Jan 15, 2020 1:01 pm

BestDadEver wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:
ocwankenobi wrote:
I couldn't get through 5 minutes of it.

Eminem and Dr. Dre two pack please.



5 minutes?!?!

Dang you have a tough stomach to handle it that long!!

And agree 2 pack please!!

Haha 5 mins. I don’t think I’ll even try watching it at all
Tough crowd haha


You are smarter than me. Do I get some grace watching 5 minutes because I was on the computer checking email ? lol. As a fellow Asian. I cannot stand that Asian guy ken whatever. He doesn't deserve me looking up his name on the internet. I love Randall Park. Can't stand this guy.

Eminem in his Robin costume haha. That would be fantastic. Or a 50 pack of look-a-likes.
Image
(Signature powered by VALOR Industries 4.0)

PopPopGoestheHuey
Posts: 1000
Joined: Fri Mar 02, 2018 2:25 pm
Location: Portland

Re: Eminem Pop

Postby PopPopGoestheHuey » Wed Jan 15, 2020 2:55 pm

ocwankenobi wrote:
BestDadEver wrote:
PopPopGoestheHuey wrote:

5 minutes?!?!

Dang you have a tough stomach to handle it that long!!

And agree 2 pack please!!

Haha 5 mins. I don’t think I’ll even try watching it at all
Tough crowd haha


You are smarter than me. Do I get some grace watching 5 minutes because I was on the computer checking email ? lol. As a fellow Asian. I cannot stand that Asian guy ken whatever. He doesn't deserve me looking up his name on the internet. I love Randall Park. Can't stand this guy.

Eminem in his Robin costume haha. That would be fantastic. Or a 50 pack of look-a-likes.



Haaaaa. Great visual explication.

And yes!!!!!
Em as Robin would kill!!

Blake85
Posts: 5916
Joined: Sun Aug 19, 2012 9:00 pm
Location: New York New York
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby Blake85 » Wed Jan 15, 2020 3:14 pm

Shavedcrx wrote:
Blake85 wrote:D12 pack lol


Image


My salsa pack!!
Follow me on instagram @popwars and @gojirawars



ISO : Resident Evil Protos :
Jill Valentine , Hunter , Licker , Leon S Kennedy

User avatar
PopPChulo
Posts: 3784
Joined: Sat Apr 28, 2018 6:57 pm
Location: Bakersfield,CA
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby PopPChulo » Thu Jan 16, 2020 9:15 am

Trujitsu Ninja wrote:
PopPChulo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:I think they did it for one of the birds of prey pops. The ones you get from entertainment earth with the cards.


They basically made the cards have 1/36 variants but I don’t collect funkos for cards - I collect them for the pops lol so in theory this isn’t exactly what I’m longing for hahaha

Oh it’s the cards. Yeah that’s a super pass. If I was going to do that i might as well collect sports cards also. Bring back the 1/36 pop Funko.


Yeah for a minute there I thought it was the pop too and I got excited only to find out it was the cards lol it’s all good maybe funko will bless us with at least one 1/36 chase
PopPChulo

Funko Enthusiast/Creative Idea Expert/Music Analyst/Pop Culture Geek :freddy3:

"Creativity is all around you.. How you chose to use that creativity is at your disgression" - Pop-P Chulo

Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2422
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby Trujitsu Ninja » Fri Jan 17, 2020 12:21 am

PopPChulo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
PopPChulo wrote:
They basically made the cards have 1/36 variants but I don’t collect funkos for cards - I collect them for the pops lol so in theory this isn’t exactly what I’m longing for hahaha

Oh it’s the cards. Yeah that’s a super pass. If I was going to do that i might as well collect sports cards also. Bring back the 1/36 pop Funko.


Yeah for a minute there I thought it was the pop too and I got excited only to find out it was the cards lol it’s all good maybe funko will bless us with at least one 1/36 chase

I think they will it will just be random. Toy Fair this Monday so maybe then?
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
PopPChulo
Posts: 3784
Joined: Sat Apr 28, 2018 6:57 pm
Location: Bakersfield,CA
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby PopPChulo » Fri Jan 17, 2020 10:20 am

Trujitsu Ninja wrote:
PopPChulo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Oh it’s the cards. Yeah that’s a super pass. If I was going to do that i might as well collect sports cards also. Bring back the 1/36 pop Funko.


Yeah for a minute there I thought it was the pop too and I got excited only to find out it was the cards lol it’s all good maybe funko will bless us with at least one 1/36 chase

I think they will it will just be random. Toy Fair this Monday so maybe then?


I’m hoping Eminem surfaces at this toy fair so I could truly be filled with happiness hahaha as you can see we all have been waiting for this pop and in addition to that his newest album did just drop so it’d be an appropriate time
PopPChulo

Funko Enthusiast/Creative Idea Expert/Music Analyst/Pop Culture Geek :freddy3:

"Creativity is all around you.. How you chose to use that creativity is at your disgression" - Pop-P Chulo

Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2422
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby Trujitsu Ninja » Sat Jan 18, 2020 12:45 am

PopPChulo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
PopPChulo wrote:
Yeah for a minute there I thought it was the pop too and I got excited only to find out it was the cards lol it’s all good maybe funko will bless us with at least one 1/36 chase

I think they will it will just be random. Toy Fair this Monday so maybe then?


I’m hoping Eminem surfaces at this toy fair so I could truly be filled with happiness hahaha as you can see we all have been waiting for this pop and in addition to that his newest album did just drop so it’d be an appropriate time

I hope they give him a chase. Hood/ No hood would be cool.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
PopPChulo
Posts: 3784
Joined: Sat Apr 28, 2018 6:57 pm
Location: Bakersfield,CA
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby PopPChulo » Mon Jan 20, 2020 2:48 pm

Trujitsu Ninja wrote:
PopPChulo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:I think they will it will just be random. Toy Fair this Monday so maybe then?


I’m hoping Eminem surfaces at this toy fair so I could truly be filled with happiness hahaha as you can see we all have been waiting for this pop and in addition to that his newest album did just drop so it’d be an appropriate time

I hope they give him a chase. Hood/ No hood would be cool.


I’d be okay with that to but Eminem has so many different looks that I’m curious to see what they go with
PopPChulo

Funko Enthusiast/Creative Idea Expert/Music Analyst/Pop Culture Geek :freddy3:

"Creativity is all around you.. How you chose to use that creativity is at your disgression" - Pop-P Chulo

Image

User avatar
MartinMtz702
Posts: 1392
Joined: Thu Aug 21, 2014 2:18 pm
Location: Las Vegas, NV
Contact:

Re: Eminem Pop

Postby MartinMtz702 » Mon Jan 20, 2020 2:57 pm

I think Em in hoodie would look too much like unibomber. LOL
Image
Image Image Image Image Image


Return to “Pop!”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot]