Ad Icons Icee Bear coming soon

We're not talking about soda, folks. This forum is dedicated to Funko's stylish Pop! series of vinyl figures, with or without springs.
Forum rules
This section is for general Pop discussion, not showing off your recent acquisitions. Please use the Dance Hall for collection addition pictures.

Please post Funko subscription box and item discussions in the Powered By Funko section.
User avatar
jyc123
Posts: 706
Joined: Wed May 02, 2018 1:20 am
Location: Dallas, Texas

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby jyc123 » Mon Jan 06, 2020 9:01 pm

YeetGrimes wrote:Is the scent pretty strong on this guy?


Mine was pretty good, didn't even need to take him OOB
Follow me on IG: @funko_collectorz \:D/
Link is https://www.instagram.com/funko_collectorz/?hl=en

I have over 500 pops, someone help!

Image

User avatar
YeetGrimes
Spirit Award
Spirit Award
Posts: 4014
Joined: Sun Jul 08, 2018 5:53 pm
Location: San Diego, California
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby YeetGrimes » Mon Jan 06, 2020 9:02 pm

jyc123 wrote:
YeetGrimes wrote:Is the scent pretty strong on this guy?


Mine was pretty good, didn't even need to take him OOB

Dang! I didn't expect that. That's pretty impressive.
Hiya, I'm Julie Bové (AKA the Pennywise cosplayer at Funko Fundays)! I'm an It fanatic and completist as well as an artist that frequently creates Funko and pop culture-related pieces. Check them out on my social medias: https://linktr.ee/yeetgrimes

ImageImageImage

User avatar
jyc123
Posts: 706
Joined: Wed May 02, 2018 1:20 am
Location: Dallas, Texas

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby jyc123 » Mon Jan 06, 2020 10:12 pm

YeetGrimes wrote:
jyc123 wrote:
YeetGrimes wrote:Is the scent pretty strong on this guy?


Mine was pretty good, didn't even need to take him OOB

Dang! I didn't expect that. That's pretty impressive.


Yup, it was a pleasant surprise lol
Follow me on IG: @funko_collectorz \:D/
Link is https://www.instagram.com/funko_collectorz/?hl=en

I have over 500 pops, someone help!

Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Tue Jan 07, 2020 7:40 am

XSRK wrote:
BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Went and got another to pull out to see if it smelled like grape and it did. Now he’s just sitting out by the computer.

Man love grape!!!!! Love the scented pops!!!


Grape is the best flavour ever. Now I need some grape drank.....Sugar....Water....Purple!!!

Indeed it is. Not too many stores carried it. Lucky if you found one. It was always cherry or blueberry.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
MacKazoo
Posts: 3406
Joined: Sun May 15, 2016 10:00 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby MacKazoo » Wed Jan 08, 2020 3:20 pm

Trujitsu Ninja wrote:
XSRK wrote:
BestDadEver wrote:Man love grape!!!!! Love the scented pops!!!


Grape is the best flavour ever. Now I need some grape drank.....Sugar....Water....Purple!!!

Indeed it is. Not too many stores carried it. Lucky if you found one. It was always cherry or blueberry.

I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me
Just your average Muppet fan who loves Pops.
Funko Wish List: https://www.hobbydb.com/marketplaces/poppriceguide/users/muppetspot

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 1:05 am

MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
XSRK wrote:
Grape is the best flavour ever. Now I need some grape drank.....Sugar....Water....Purple!!!

Indeed it is. Not too many stores carried it. Lucky if you found one. It was always cherry or blueberry.

I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

Yes your right blue raspberry not blueberry. I knew it was something with blue. Lol
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
MacKazoo
Posts: 3406
Joined: Sun May 15, 2016 10:00 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby MacKazoo » Thu Jan 09, 2020 1:18 am

Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Indeed it is. Not too many stores carried it. Lucky if you found one. It was always cherry or blueberry.

I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

Yes your right blue raspberry not blueberry. I knew it was something with blue. Lol

You know I never got why blue raspberry is a flavor
Just your average Muppet fan who loves Pops.
Funko Wish List: https://www.hobbydb.com/marketplaces/poppriceguide/users/muppetspot

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 1:23 am

MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

Yes your right blue raspberry not blueberry. I knew it was something with blue. Lol

You know I never got why blue raspberry is a flavor

They could have done orange.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
MacKazoo
Posts: 3406
Joined: Sun May 15, 2016 10:00 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby MacKazoo » Thu Jan 09, 2020 1:58 am

Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Yes your right blue raspberry not blueberry. I knew it was something with blue. Lol

You know I never got why blue raspberry is a flavor

They could have done orange.

I’m surprised they didn’t do lemonade, maybe that’s a summer exclusive
Just your average Muppet fan who loves Pops.
Funko Wish List: https://www.hobbydb.com/marketplaces/poppriceguide/users/muppetspot

digithor
Posts: 6729
Joined: Fri Aug 25, 2017 5:39 pm
Location: Canada

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby digithor » Thu Jan 09, 2020 2:27 am

MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:You know I never got why blue raspberry is a flavor

They could have done orange.

I’m surprised they didn’t do lemonade, maybe that’s a summer exclusive


Like for a summer convention :-k
SDCC 2018, 2019
Horror fanatic, GiTD collector, Star Wars

BestDadEver
Posts: 1593
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby BestDadEver » Thu Jan 09, 2020 10:46 am

MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
XSRK wrote:
Grape is the best flavour ever. Now I need some grape drank.....Sugar....Water....Purple!!!

Indeed it is. Not too many stores carried it. Lucky if you found one. It was always cherry or blueberry.

I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

My fav is still cherry. But will take any flavor any day of the week!!!
Image

User avatar
rexflexall
Posts: 6550
Joined: Thu Aug 08, 2013 11:58 am
Location: Las Vegas, NV
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby rexflexall » Thu Jan 09, 2020 10:50 am

I can't wait for a flocked!

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 6:16 pm

BestDadEver wrote:
MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Indeed it is. Not too many stores carried it. Lucky if you found one. It was always cherry or blueberry.

I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

My fav is still cherry. But will take any flavor any day of the week!!!

I would do half and half all the time.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 6:17 pm

digithor wrote:
MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:They could have done orange.

I’m surprised they didn’t do lemonade, maybe that’s a summer exclusive


Like for a summer convention :-k

Lemon for a summer convention would work.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
MacKazoo
Posts: 3406
Joined: Sun May 15, 2016 10:00 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby MacKazoo » Thu Jan 09, 2020 6:38 pm

Trujitsu Ninja wrote:
digithor wrote:
MacKazoo wrote:I’m surprised they didn’t do lemonade, maybe that’s a summer exclusive


Like for a summer convention :-k

Lemon for a summer convention would work.

Hopefully shared, I don’t wanna deal with the heartbreak
Just your average Muppet fan who loves Pops.
Funko Wish List: https://www.hobbydb.com/marketplaces/poppriceguide/users/muppetspot

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 7:09 pm

MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
digithor wrote:
Like for a summer convention :-k

Lemon for a summer convention would work.

Hopefully shared, I don’t wanna deal with the heartbreak

Well if it’s sdcc I can more likely help there unless it’s a LE piece then it’s up in the air.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

BestDadEver
Posts: 1593
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby BestDadEver » Thu Jan 09, 2020 7:12 pm

Trujitsu Ninja wrote:
BestDadEver wrote:
MacKazoo wrote:I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

My fav is still cherry. But will take any flavor any day of the week!!!

I would do half and half all the time.

Oh nice. Haven’t done that actually!!! I think you’re on to something.
Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 7:15 pm

BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
BestDadEver wrote:My fav is still cherry. But will take any flavor any day of the week!!!

I would do half and half all the time.

Oh nice. Haven’t done that actually!!! I think you’re on to something.

I do it all the time. See if you don’t stir it you will consume the bottom first then the top to follow. Then when it get down to the end mix it. Very enjoyable. :cheers:
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

BestDadEver
Posts: 1593
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby BestDadEver » Thu Jan 09, 2020 7:17 pm

Trujitsu Ninja wrote:
BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:I would do half and half all the time.

Oh nice. Haven’t done that actually!!! I think you’re on to something.

I do it all the time. See if you don’t stir it you will consume the bottom first then the top to follow. Then when it get down to the end mix it. Very enjoyable. :cheers:

Haha you have it down to a science!!! Need to try this this week.
Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Thu Jan 09, 2020 11:54 pm

BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
BestDadEver wrote:Oh nice. Haven’t done that actually!!! I think you’re on to something.

I do it all the time. See if you don’t stir it you will consume the bottom first then the top to follow. Then when it get down to the end mix it. Very enjoyable. :cheers:

Haha you have it down to a science!!! Need to try this this week.

Kids always trying to maximize the dollar. Fill it till it almost over flows. :cheers:
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

digithor
Posts: 6729
Joined: Fri Aug 25, 2017 5:39 pm
Location: Canada

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby digithor » Fri Jan 10, 2020 12:35 am

MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
digithor wrote:
Like for a summer convention :-k

Lemon for a summer convention would work.

Hopefully shared, I don’t wanna deal with the heartbreak


If that happened, my guess would be hot topic shared since they have the first one already.
SDCC 2018, 2019
Horror fanatic, GiTD collector, Star Wars

BestDadEver
Posts: 1593
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby BestDadEver » Fri Jan 10, 2020 10:10 am

Trujitsu Ninja wrote:
BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
I do it all the time. See if you don’t stir it you will consume the bottom first then the top to follow. Then when it get down to the end mix it. Very enjoyable. :cheers:

Haha you have it down to a science!!! Need to try this this week.

Kids always trying to maximize the dollar. Fill it till it almost over flows. :cheers:

Haha yeah I still drink some before paying sorry. Adults gotta do what adults got to do.
Image

User avatar
jyc123
Posts: 706
Joined: Wed May 02, 2018 1:20 am
Location: Dallas, Texas

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby jyc123 » Fri Jan 10, 2020 1:02 pm

BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
BestDadEver wrote:Haha you have it down to a science!!! Need to try this this week.

Kids always trying to maximize the dollar. Fill it till it almost over flows. :cheers:

Haha yeah I still drink some before paying sorry. Adults gotta do what adults got to do.


I do the same, gotta make sure it tastes good before committing lol
Follow me on IG: @funko_collectorz \:D/
Link is https://www.instagram.com/funko_collectorz/?hl=en

I have over 500 pops, someone help!

Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Fri Jan 10, 2020 11:55 pm

jyc123 wrote:
BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Kids always trying to maximize the dollar. Fill it till it almost over flows. :cheers:

Haha yeah I still drink some before paying sorry. Adults gotta do what adults got to do.


I do the same, gotta make sure it tastes good before committing lol

lol lol I know I take at least two big sips before I refill it. lol. Those icy cups are not as big as they used to be. We got bigger cup stayed the same size. Lol
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

BestDadEver
Posts: 1593
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby BestDadEver » Sat Jan 11, 2020 11:10 pm

Trujitsu Ninja wrote:
jyc123 wrote:
BestDadEver wrote:Haha yeah I still drink some before paying sorry. Adults gotta do what adults got to do.


I do the same, gotta make sure it tastes good before committing lol

lol lol I know I take at least two big sips before I refill it. lol. Those icy cups are not as big as they used to be. We got bigger cup stayed the same size. Lol

I always taste and get full before buying it. Especially Soda haha
Image

millone
Posts: 1850
Joined: Tue Feb 26, 2019 4:31 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby millone » Sun Jan 12, 2020 12:10 am

Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Indeed it is. Not too many stores carried it. Lucky if you found one. It was always cherry or blueberry.

I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

Yes your right blue raspberry not blueberry. I knew it was something with blue. Lol

Are raspberrys blue? I never understood why it was always blue raspberry

User avatar
MacKazoo
Posts: 3406
Joined: Sun May 15, 2016 10:00 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby MacKazoo » Sun Jan 12, 2020 12:29 am

millone wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:I have never seen blueberry it’s always been blue raspberry for me

Yes your right blue raspberry not blueberry. I knew it was something with blue. Lol

Are raspberrys blue? I never understood why it was always blue raspberry

No raspberries or red, I think it’s a marketing technique plus it sounds and looks cool than just another red slushy
Just your average Muppet fan who loves Pops.
Funko Wish List: https://www.hobbydb.com/marketplaces/poppriceguide/users/muppetspot

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Sun Jan 12, 2020 10:37 pm

MacKazoo wrote:
millone wrote:
Trujitsu Ninja wrote:Yes your right blue raspberry not blueberry. I knew it was something with blue. Lol

Are raspberrys blue? I never understood why it was always blue raspberry

No raspberries or red, I think it’s a marketing technique plus it sounds and looks cool than just another red slushy

There ether red or a dark blue on the raspberry. It was rare to find a machine with more than two flavors.
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

millone
Posts: 1850
Joined: Tue Feb 26, 2019 4:31 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby millone » Mon Jan 13, 2020 11:39 am

Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:
millone wrote:Are raspberrys blue? I never understood why it was always blue raspberry

No raspberries or red, I think it’s a marketing technique plus it sounds and looks cool than just another red slushy

There ether red or a dark blue on the raspberry. It was rare to find a machine with more than two flavors.

Think i was thinking blackberries. True on just another red slushy. lol

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Mon Jan 13, 2020 2:36 pm

millone wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
MacKazoo wrote:No raspberries or red, I think it’s a marketing technique plus it sounds and looks cool than just another red slushy

There ether red or a dark blue on the raspberry. It was rare to find a machine with more than two flavors.

Think i was thinking blackberries. True on just another red slushy. lol

:-k Blackberry slushy. :-k :-k
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
jyc123
Posts: 706
Joined: Wed May 02, 2018 1:20 am
Location: Dallas, Texas

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby jyc123 » Mon Jan 13, 2020 10:55 pm

BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
jyc123 wrote:
I do the same, gotta make sure it tastes good before committing lol

lol lol I know I take at least two big sips before I refill it. lol. Those icy cups are not as big as they used to be. We got bigger cup stayed the same size. Lol

I always taste and get full before buying it. Especially Soda haha


Maximizing your dollar! lol
Follow me on IG: @funko_collectorz \:D/
Link is https://www.instagram.com/funko_collectorz/?hl=en

I have over 500 pops, someone help!

Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Mon Jan 13, 2020 11:01 pm

jyc123 wrote:
BestDadEver wrote:
Trujitsu Ninja wrote: lol lol I know I take at least two big sips before I refill it. lol. Those icy cups are not as big as they used to be. We got bigger cup stayed the same size. Lol

I always taste and get full before buying it. Especially Soda haha


Maximizing your dollar! lol

When you also use the soda cups because there bigger and pay the soda price. Lol. Did that a few times shhh don’t tell. Lol
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

User avatar
jyc123
Posts: 706
Joined: Wed May 02, 2018 1:20 am
Location: Dallas, Texas

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby jyc123 » Tue Jan 14, 2020 12:35 am

Trujitsu Ninja wrote:
jyc123 wrote:
BestDadEver wrote:I always taste and get full before buying it. Especially Soda haha


Maximizing your dollar! lol

When you also use the soda cups because there bigger and pay the soda price. Lol. Did that a few times shhh don’t tell. Lol


Nice haha! Secret is safe (I might try that out lol)
Follow me on IG: @funko_collectorz \:D/
Link is https://www.instagram.com/funko_collectorz/?hl=en

I have over 500 pops, someone help!

Image

User avatar
Trujitsu Ninja
Posts: 2778
Joined: Sat May 18, 2019 7:30 pm
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Trujitsu Ninja » Tue Jan 14, 2020 7:32 am

jyc123 wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
jyc123 wrote:
Maximizing your dollar! lol

When you also use the soda cups because there bigger and pay the soda price. Lol. Did that a few times shhh don’t tell. Lol


Nice haha! Secret is safe (I might try that out lol)

So do you guy’s think we will get a flocked icee bear soon?
:smt027 Trujitsu Ninja
Current collection count 342 updated 10/29/19
Years collecting 3+
Interest pops Anime MHA and Naruto. Movie pops Pennywise, Killer Clowns and Warriors.
Image

BestDadEver
Posts: 1593
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby BestDadEver » Tue Jan 14, 2020 10:16 am

jyc123 wrote:
Trujitsu Ninja wrote:
jyc123 wrote:
Maximizing your dollar! lol

When you also use the soda cups because there bigger and pay the soda price. Lol. Did that a few times shhh don’t tell. Lol


Nice haha! Secret is safe (I might try that out lol)

Keep the ideas coming. Might have to try a few of these haha
Image

BestDadEver
Posts: 1593
Joined: Mon Apr 23, 2018 12:12 am
Location: San Diego Ca
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby BestDadEver » Tue Jan 14, 2020 10:17 am

Trujitsu Ninja wrote:
jyc123 wrote:
Trujitsu Ninja wrote:When you also use the soda cups because there bigger and pay the soda price. Lol. Did that a few times shhh don’t tell. Lol


Nice haha! Secret is safe (I might try that out lol)

So do you guy’s think we will get a flocked icee bear soon?

It’s only a matter of time!!! It’s a bear I mean who knows might get one with real hair like trolls.
Image

User avatar
TheLastAnimator
Posts: 740
Joined: Wed Jun 27, 2018 2:28 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby TheLastAnimator » Tue Jan 14, 2020 10:55 am

We need a flocked version ASAP
:freddy3:

Ginzo1622
Posts: 967
Joined: Sun Jan 13, 2019 3:31 pm
Location: New York
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby Ginzo1622 » Tue Jan 14, 2020 11:11 am

TheLastAnimator wrote:We need a flocked version ASAP


Chill you need to be patient
Don't stand in my way!!!

:whdat:

User avatar
TheLastAnimator
Posts: 740
Joined: Wed Jun 27, 2018 2:28 pm

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby TheLastAnimator » Tue Jan 14, 2020 11:11 am

Ginzo1622 wrote:
TheLastAnimator wrote:We need a flocked version ASAP


Chill you need to be patient

Never! I want it now!!
:freddy3:

User avatar
rexflexall
Posts: 6550
Joined: Thu Aug 08, 2013 11:58 am
Location: Las Vegas, NV
Contact:

Re: Ad Icons Icee Bear coming soon

Postby rexflexall » Tue Jan 14, 2020 11:43 am

Might as well flock and scent it too!


Return to “Pop!”

Who is online

Users browsing this forum: masonfunkocarr