Funko Dog Toys?

Here's a place to talk about Funko's clothing, books and bookmarks, homeware, electronics, and the like.
User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Sun Feb 19, 2023 5:30 pm

Not sure why but I was looking at a few of my Pops today and thought that it would be fun if Funko made a line of dog toys. Cat toys too. I think the Plastiks and even Freddy would make for a great line and I would love to see my puppy playing with one. What do you think?
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
Valde
HOF 2022 & CotM
HOF 2022 & CotM
Posts: 5129
Joined: Wed Apr 23, 2014 4:43 pm
Location: Las Vegas
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby Valde » Sun Feb 19, 2023 6:01 pm

Give your dog a plush, I’m sure there are a ton of those around for cheap they can chew through. :)
Grail: Super Freddy
Jason - va1de on Instagram
ImageImageImage

User avatar
supertoygiant
Collector of the Month
Collector of the Month
Posts: 3654
Joined: Fri Nov 14, 2014 3:29 pm

Re: Funko Dog Toys?

Postby supertoygiant » Sun Feb 19, 2023 10:55 pm

My dog already plays (chews) up my Pops! no need to get them anything special lol lol lol
1st pop Marvel Thor bobble head and Captain America (2011) Walked into booth at SDCC and purchased in less than 5 minutes.

COTM 5/2019

FUNKLUB MEMBER #1893

1st dorbz Funko shop Freddy.



ISO CM Punk NIB or OOB

User avatar
lavery01
Collector of the Month
Collector of the Month
Posts: 5907
Joined: Sun Oct 23, 2016 7:13 pm
Location: OC

Re: Funko Dog Toys?

Postby lavery01 » Mon Feb 20, 2023 12:46 am

We don’t have dogs or cats, gonna have to sit this one out. lol
Hi I'm Latricia \:D/

Image

User avatar
Serch_na
Posts: 523
Joined: Fri Aug 10, 2018 7:58 pm
Location: Guadalajara, México
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby Serch_na » Mon Feb 20, 2023 11:16 am

Nice idea, the few thing i can teach my dog was to not chew my pops lol
NYCC 2022
Deadpool - Photography - Mexican

Image

User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Mon Feb 20, 2023 8:38 pm

lavery01 wrote:We don’t have dogs or cats, gonna have to sit this one out. lol


I can help change that for you! Lots of adoptable pets out there! lol
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
lavery01
Collector of the Month
Collector of the Month
Posts: 5907
Joined: Sun Oct 23, 2016 7:13 pm
Location: OC

Re: Funko Dog Toys?

Postby lavery01 » Wed Feb 22, 2023 2:13 pm

Mawhonic7 wrote:
lavery01 wrote:We don’t have dogs or cats, gonna have to sit this one out. lol


I can help change that for you! Lots of adoptable pets out there! lol


No thanks. I honestly don’t have the time and attention that a pet will require. I’m just too busy. lol
Hi I'm Latricia \:D/

Image

User avatar
Hopesdenial
Posts: 1072
Joined: Wed May 30, 2012 11:59 pm

Re: Funko Dog Toys?

Postby Hopesdenial » Wed Feb 22, 2023 6:36 pm

Yea.... As much as it would be cool, I've spent too much money on dog toys as is.
Image

Greymom
Posts: 1111
Joined: Mon Jan 22, 2018 10:29 pm

Re: Funko Dog Toys?

Postby Greymom » Mon Feb 27, 2023 1:59 am

Interesting idea, but chew toys don't last very long in my household. I have two dogs and one of them can destroy a toy in about 1/2 an hour (even the ones that are supposed to be "indestructible")!
Image

User avatar
Fugly16
Posts: 2507
Joined: Sat Jan 03, 2015 3:18 pm
Location: Pittsburgh, PA
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby Fugly16 » Mon Feb 27, 2023 10:31 am

Valde wrote:Give your dog a plush, I’m sure there are a ton of those around for cheap they can chew through. :)


Hell yeah
Image

User avatar
FlinksPoppinPics
Posts: 332
Joined: Fri Dec 28, 2018 2:07 pm
Location: Baltimore, MD
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby FlinksPoppinPics » Mon Feb 27, 2023 4:14 pm

Fugly16 wrote:
Valde wrote:Give your dog a plush, I’m sure there are a ton of those around for cheap they can chew through. :)


Hell yeah
Image


THE GRAIL!
Image

Jonathan (Jenkins) | IG: @FlinksPoppinPics
Make life one long weekend!
#FunkoFamily since 2015

User avatar
Chingy
Posts: 665
Joined: Tue Aug 06, 2019 5:33 pm
Location: Los Angeles

Re: Funko Dog Toys?

Postby Chingy » Tue Feb 28, 2023 10:42 am

With this thread (and idea) in mind, I tied an old duplicate (Master Chief from Halo) to a band last night and drug it around my house to see if my cats would play with it. They did for about eight minutes, then lost interest.
Image

User avatar
darqa
Posts: 150
Joined: Thu Oct 08, 2020 10:55 am
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby darqa » Tue Feb 28, 2023 10:53 pm

Fugly16 wrote:
Valde wrote:Give your dog a plush, I’m sure there are a ton of those around for cheap they can chew through. :)


Hell yeah
Image


Cute!

User avatar
Chingy
Posts: 665
Joined: Tue Aug 06, 2019 5:33 pm
Location: Los Angeles

Re: Funko Dog Toys?

Postby Chingy » Wed Mar 01, 2023 10:28 am

Chingy wrote:With this thread (and idea) in mind, I tied an old duplicate (Master Chief from Halo) to a band last night and drug it around my house to see if my cats would play with it. They did for about eight minutes, then lost interest.


UPDATE: They played with it last night for much longer.
Image

User avatar
jagpop
Posts: 3305
Joined: Thu Apr 14, 2016 3:24 pm
Location: So Cal

Re: Funko Dog Toys?

Postby jagpop » Wed Mar 01, 2023 10:33 am

Mawhonic7 wrote:Not sure why but I was looking at a few of my Pops today and thought that it would be fun if Funko made a line of dog toys. Cat toys too. I think the Plastiks and even Freddy would make for a great line and I would love to see my puppy playing with one. What do you think?

What's up buddy! This would be a really cool idea. I don't currently have pets but when I visit my family, I always see random "pet" toys chewed up out in the backyard. Let's help these cats and dogs become collectors. lol
Image

I am not in danger, I am the danger! A guy opens his door and gets shot and you think that of me? No. I am the one who knocks!

User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Sat Mar 04, 2023 2:16 pm

jagpop wrote:
Mawhonic7 wrote:Not sure why but I was looking at a few of my Pops today and thought that it would be fun if Funko made a line of dog toys. Cat toys too. I think the Plastiks and even Freddy would make for a great line and I would love to see my puppy playing with one. What do you think?

What's up buddy! This would be a really cool idea. I don't currently have pets but when I visit my family, I always see random "pet" toys chewed up out in the backyard. Let's help these cats and dogs become collectors. lol


Hey! Long time, no see. Yes, maybe dog and cat collectors can help with Funko’s product surplus. lol
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
Shalee04
Posts: 2935
Joined: Fri Jun 03, 2016 2:18 pm
Location: Bakersfield,Calif
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby Shalee04 » Mon Mar 06, 2023 4:15 pm

As a dog owner of 3, 90 lb Super chewers labrador retrievers
I don't think Funko should be making dog toys.

BUT, I do think that dog shirts would be a HUGE seller. Almost all of us funatics have cats and dogs and alot of us have a bunch of both. Hahaha

If Funko were to do a little research they would see that people in general.snd alot of their pets. The global pet clothing market is over 6 billion a year!!! Pet clothes if.made correctly fitting sell. Especially for boy dogs, I for one will always spend more on dog sweatshirts, coats ect, if they fit my boys without covering thier peepee.

Just my 2 cents as a crazy pet parent who treats her pets like kids. \:D/
They call me Kelly :smt031
OOB deals I love to find.

Disney is my first love whether it be pops, Dorbz , minis or dolls.

Pops and Dorbz -2000+~~~ I have lost count actually
Minis-450+
Protos-2 Dug with cone from my first fundays in 2016
And
Baby Groot with bomb from 2018

Image

User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Tue Mar 07, 2023 4:53 pm

Shalee04 wrote:As a dog owner of 3, 90 lb Super chewers labrador retrievers
I don't think Funko should be making dog toys.

BUT, I do think that dog shirts would be a HUGE seller. Almost all of us funatics have cats and dogs and alot of us have a bunch of both. Hahaha

If Funko were to do a little research they would see that people in general.snd alot of their pets. The global pet clothing market is over 6 billion a year!!! Pet clothes if.made correctly fitting sell. Especially for boy dogs, I for one will always spend more on dog sweatshirts, coats ect, if they fit my boys without covering thier peepee.

Just my 2 cents as a crazy pet parent who treats her pets like kids. \:D/


Great idea! What about leashes? Collars? Maybe even pet dishes?
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
dolphinax2
Posts: 3215
Joined: Thu May 15, 2014 11:48 pm
Location: Ontario, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby dolphinax2 » Tue Mar 07, 2023 5:14 pm

Shalee04 wrote:As a dog owner of 3, 90 lb Super chewers labrador retrievers
I don't think Funko should be making dog toys.

BUT, I do think that dog shirts would be a HUGE seller. Almost all of us funatics have cats and dogs and alot of us have a bunch of both. Hahaha

If Funko were to do a little research they would see that people in general.snd alot of their pets. The global pet clothing market is over 6 billion a year!!! Pet clothes if.made correctly fitting sell. Especially for boy dogs, I for one will always spend more on dog sweatshirts, coats ect, if they fit my boys without covering thier peepee.

Just my 2 cents as a crazy pet parent who treats her pets like kids. \:D/


Yes, I could really go for that, even collars with the Funko name.
Hi. I'm Jeanne (Go by Gina).
I like Nightmare Before Christmas and anything else that catches my eye :)
FUNKO FUNKLUB #13433

[b]Fundays:2015,2016,2017,2018,2019,2020[/b]
Funko Fright Night2016
Funko Hollywood Grand Opening
World Premiere - Making Fun
Funko Virtual Con 2020
Funkon 2021
FDO 6,7,8 & 9
https://i.ibb.co/wg3cKBx/hJXGyyX.png

User avatar
darqa
Posts: 150
Joined: Thu Oct 08, 2020 10:55 am
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby darqa » Mon Mar 13, 2023 11:00 pm

dolphinax2 wrote:
Shalee04 wrote:As a dog owner of 3, 90 lb Super chewers labrador retrievers
I don't think Funko should be making dog toys.

BUT, I do think that dog shirts would be a HUGE seller. Almost all of us funatics have cats and dogs and alot of us have a bunch of both. Hahaha

If Funko were to do a little research they would see that people in general.snd alot of their pets. The global pet clothing market is over 6 billion a year!!! Pet clothes if.made correctly fitting sell. Especially for boy dogs, I for one will always spend more on dog sweatshirts, coats ect, if they fit my boys without covering thier peepee.

Just my 2 cents as a crazy pet parent who treats her pets like kids. \:D/


Yes, I could really go for that, even collars with the Funko name.


Collars would be nice to show off at the dog park!

User avatar
dolphinax2
Posts: 3215
Joined: Thu May 15, 2014 11:48 pm
Location: Ontario, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby dolphinax2 » Tue Mar 14, 2023 2:55 pm

darqa wrote:
dolphinax2 wrote:
Shalee04 wrote:As a dog owner of 3, 90 lb Super chewers labrador retrievers
I don't think Funko should be making dog toys.

BUT, I do think that dog shirts would be a HUGE seller. Almost all of us funatics have cats and dogs and alot of us have a bunch of both. Hahaha

If Funko were to do a little research they would see that people in general.snd alot of their pets. The global pet clothing market is over 6 billion a year!!! Pet clothes if.made correctly fitting sell. Especially for boy dogs, I for one will always spend more on dog sweatshirts, coats ect, if they fit my boys without covering thier peepee.

Just my 2 cents as a crazy pet parent who treats her pets like kids. \:D/


Yes, I could really go for that, even collars with the Funko name.


Collars would be nice to show off at the dog park!


Exactly! Plus it is something that is useful
Hi. I'm Jeanne (Go by Gina).
I like Nightmare Before Christmas and anything else that catches my eye :)
FUNKO FUNKLUB #13433

[b]Fundays:2015,2016,2017,2018,2019,2020[/b]
Funko Fright Night2016
Funko Hollywood Grand Opening
World Premiere - Making Fun
Funko Virtual Con 2020
Funkon 2021
FDO 6,7,8 & 9
https://i.ibb.co/wg3cKBx/hJXGyyX.png

User avatar
Shalee04
Posts: 2935
Joined: Fri Jun 03, 2016 2:18 pm
Location: Bakersfield,Calif
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby Shalee04 » Tue Mar 14, 2023 11:42 pm

Mawhonic7 wrote:
Shalee04 wrote:As a dog owner of 3, 90 lb Super chewers labrador retrievers
I don't think Funko should be making dog toys.

BUT, I do think that dog shirts would be a HUGE seller. Almost all of us funatics have cats and dogs and alot of us have a bunch of both. Hahaha

If Funko were to do a little research they would see that people in general.snd alot of their pets. The global pet clothing market is over 6 billion a year!!! Pet clothes if.made correctly fitting sell. Especially for boy dogs, I for one will always spend more on dog sweatshirts, coats ect, if they fit my boys without covering thier peepee.

Just my 2 cents as a crazy pet parent who treats her pets like kids. \:D/


Great idea! What about leashes? Collars? Maybe even pet dishes?


Yes collars.would be great \:D/
They call me Kelly :smt031
OOB deals I love to find.

Disney is my first love whether it be pops, Dorbz , minis or dolls.

Pops and Dorbz -2000+~~~ I have lost count actually
Minis-450+
Protos-2 Dug with cone from my first fundays in 2016
And
Baby Groot with bomb from 2018

Image

User avatar
darqa
Posts: 150
Joined: Thu Oct 08, 2020 10:55 am
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby darqa » Thu Mar 16, 2023 9:29 pm

dolphinax2 wrote:
darqa wrote:
dolphinax2 wrote:
Yes, I could really go for that, even collars with the Funko name.


Collars would be nice to show off at the dog park!


Exactly! Plus it is something that is useful


Right useful and fancy!

Joker3346
Posts: 298
Joined: Fri Jun 17, 2022 3:30 pm

Re: Funko Dog Toys?

Postby Joker3346 » Fri Apr 07, 2023 9:30 am

I have so many dogs now that I would love dog toys. Especially of my favorite characters. They just need to be safe for them if they ever do produce a line.

User avatar
Cjcapone85
Posts: 183
Joined: Thu Aug 18, 2022 4:39 pm
Location: Missouri
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby Cjcapone85 » Fri May 12, 2023 12:30 pm

If you have them displayed too low, I guess they can become unintentional dog toys
Chad
First Pop! Bought in 2014 Glow Super Saiyan Goku
Fundays- ‘22
SDCC- 2014-2023
Image

User avatar
Sthesuperstar
Posts: 257
Joined: Sat Mar 16, 2019 12:43 am
Location: Detroit, MI
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby Sthesuperstar » Fri May 12, 2023 1:50 pm

I have given my dog some plushies in the past to chew on but some actual funko dog toys would be so cute.
Follow Me On Instagram @sthesuperstar
Image
ISO SIMPSONS POPS & PROTOS
Member Of Funko Fiends Midwest as of November 2019 :freddy1:

User avatar
partner-in-crime
Posts: 1370
Joined: Thu Jul 16, 2015 1:40 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby partner-in-crime » Fri May 12, 2023 2:07 pm

How about a food dish line that could be used for dogs and cats. When they did the cereal didn’t they have bowls for sale?
Hello funatics, I'm Alana and I love collecting dragon pops.

FUNDAYS 2016, 2018, 2019, 2022
FDO LA 8
World Premiere Making Fun
FUNKO Hollywood Grand Opening
[color=#FF8000]Mask O Raid 2022[/color]

User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Fri May 12, 2023 10:25 pm

partner-in-crime wrote:How about a food dish line that could be used for dogs and cats. When they did the cereal didn’t they have bowls for sale?


They did. Maybe dry pet food with mini Pet Pops as prizes inside? lol
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
partner-in-crime
Posts: 1370
Joined: Thu Jul 16, 2015 1:40 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby partner-in-crime » Sat May 13, 2023 9:58 pm

Mawhonic7 wrote:
partner-in-crime wrote:How about a food dish line that could be used for dogs and cats. When they did the cereal didn’t they have bowls for sale?


They did. Maybe dry pet food with mini Pet Pops as prizes inside? lol


Hmmm after what their cereal tasted like I’m not to sure even my cats would be a fan, but pet food dishes I’m down for, along with collars, harnesses, leashes and bandanas.
Hello funatics, I'm Alana and I love collecting dragon pops.

FUNDAYS 2016, 2018, 2019, 2022
FDO LA 8
World Premiere Making Fun
FUNKO Hollywood Grand Opening
[color=#FF8000]Mask O Raid 2022[/color]

User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Sat May 13, 2023 11:52 pm

partner-in-crime wrote:
Mawhonic7 wrote:
partner-in-crime wrote:How about a food dish line that could be used for dogs and cats. When they did the cereal didn’t they have bowls for sale?


They did. Maybe dry pet food with mini Pet Pops as prizes inside? lol


Hmmm after what their cereal tasted like I’m not to sure even my cats would be a fan, but pet food dishes I’m down for, along with collars, harnesses, leashes and bandanas.


Yep. Probably better to stick with mon food pet products!
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
partner-in-crime
Posts: 1370
Joined: Thu Jul 16, 2015 1:40 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby partner-in-crime » Sun May 14, 2023 9:51 am

Mawhonic7 wrote:
partner-in-crime wrote:
Mawhonic7 wrote:
They did. Maybe dry pet food with mini Pet Pops as prizes inside? lol


Hmmm after what their cereal tasted like I’m not to sure even my cats would be a fan, but pet food dishes I’m down for, along with collars, harnesses, leashes and bandanas.


Yep. Probably better to stick with mon food pet products!


Yes, I do not want my cats upset with me, they can make my life miserable.
Hello funatics, I'm Alana and I love collecting dragon pops.

FUNDAYS 2016, 2018, 2019, 2022
FDO LA 8
World Premiere Making Fun
FUNKO Hollywood Grand Opening
[color=#FF8000]Mask O Raid 2022[/color]

User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Sun May 14, 2023 12:07 pm

partner-in-crime wrote:
Mawhonic7 wrote:
partner-in-crime wrote:
Hmmm after what their cereal tasted like I’m not to sure even my cats would be a fan, but pet food dishes I’m down for, along with collars, harnesses, leashes and bandanas.


Yep. Probably better to stick with mon food pet products!


Yes, I do not want my cats upset with me, they can make my life miserable.


Very true! Cats don’t hold back their feelings! lol
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
partner-in-crime
Posts: 1370
Joined: Thu Jul 16, 2015 1:40 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby partner-in-crime » Sun May 14, 2023 9:15 pm

Mawhonic7 wrote:
partner-in-crime wrote:
Mawhonic7 wrote:
Yep. Probably better to stick with mon food pet products!


Yes, I do not want my cats upset with me, they can make my life miserable.


Very true! Cats don’t hold back their feelings! lol


Exactly, the last thing I want is an upset cat, they are ninjas you know.
Hello funatics, I'm Alana and I love collecting dragon pops.

FUNDAYS 2016, 2018, 2019, 2022
FDO LA 8
World Premiere Making Fun
FUNKO Hollywood Grand Opening
[color=#FF8000]Mask O Raid 2022[/color]

JRJones92
Posts: 153
Joined: Fri Nov 11, 2022 4:18 pm
Location: Wisconsin

Re: Funko Dog Toys?

Postby JRJones92 » Sun May 14, 2023 9:19 pm

supertoygiant wrote:My dog already plays (chews) up my Pops! no need to get them anything special lol lol lol


Exactly, but my dog hasnt chewed anything lately im hoping it stays that way lol
-Jennifer-
♡ I collect pretty much anything I think is cool O:)
ISO: SDCC 13' bloody predator and bloody alien LE 1008/ OG sonic, knuckles, and tails/ master chief gold blockbuster exclusive, master chief Barnes and nobles exclusive, resident evil and gears of War lineup
Image

User avatar
D4nnym4n123
Posts: 492
Joined: Sat Jan 06, 2018 7:56 pm
Contact:

Re: Funko Dog Toys?

Postby D4nnym4n123 » Sun May 14, 2023 11:41 pm

Honestly this would be An awesome idea!
Happy Hunting everybody! And may the force and Freddy gods be with you!
Funko Hollywood Grand Opening
SDCC 19'
ECCC Virtual Con 20'
FUNDAYS 2022!
FDO!
Show me that funko love and follow my twitch please? https://m.twitch.tv/d4nnym4n

Image

User avatar
calpolo17
Posts: 188
Joined: Mon Mar 09, 2015 11:49 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby calpolo17 » Tue May 23, 2023 1:30 pm

This is a great idea. Im sure many of our pets have already experienced pets making some of our collectibles their own already!

User avatar
partner-in-crime
Posts: 1370
Joined: Thu Jul 16, 2015 1:40 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby partner-in-crime » Tue May 23, 2023 2:13 pm

JRJones92 wrote:
supertoygiant wrote:My dog already plays (chews) up my Pops! no need to get them anything special lol lol lol


Exactly, but my dog hasnt chewed anything lately im hoping it stays that way lol


Yikes. We don't have a dog but numerous cats. Fortunately, the most they do is knock over my minis but I'm afraid if I get the itty bittys they may play soccer with those.
Hello funatics, I'm Alana and I love collecting dragon pops.

FUNDAYS 2016, 2018, 2019, 2022
FDO LA 8
World Premiere Making Fun
FUNKO Hollywood Grand Opening
[color=#FF8000]Mask O Raid 2022[/color]

User avatar
partner-in-crime
Posts: 1370
Joined: Thu Jul 16, 2015 1:40 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby partner-in-crime » Tue May 23, 2023 2:14 pm

They can even do an animal apparel line with t shirts and bandanas for our dogs and cats.
Hello funatics, I'm Alana and I love collecting dragon pops.

FUNDAYS 2016, 2018, 2019, 2022
FDO LA 8
World Premiere Making Fun
FUNKO Hollywood Grand Opening
[color=#FF8000]Mask O Raid 2022[/color]

User avatar
Mawhonic7
Posts: 1359
Joined: Mon May 01, 2017 7:51 pm
Location: San Clemente, Ca

Re: Funko Dog Toys?

Postby Mawhonic7 » Tue May 23, 2023 5:56 pm

partner-in-crime wrote:
JRJones92 wrote:
supertoygiant wrote:My dog already plays (chews) up my Pops! no need to get them anything special lol lol lol


Exactly, but my dog hasnt chewed anything lately im hoping it stays that way lol


Yikes. We don't have a dog but numerous cats. Fortunately, the most they do is knock over my minis but I'm afraid if I get the itty bittys they may play soccer with those.


Our cat likes to go into our daughters room and grab Barbie shoes or Lol Doll accessories to bat around the house. She would absolutely love to play with the Bitty Pops! lol
Hi! I’m Eric
Image

User avatar
partner-in-crime
Posts: 1370
Joined: Thu Jul 16, 2015 1:40 am

Re: Funko Dog Toys?

Postby partner-in-crime » Wed May 24, 2023 2:02 am

Mawhonic7 wrote:
partner-in-crime wrote:
JRJones92 wrote:
Exactly, but my dog hasnt chewed anything lately im hoping it stays that way lol


Yikes. We don't have a dog but numerous cats. Fortunately, the most they do is knock over my minis but I'm afraid if I get the itty bittys they may play soccer with those.


Our cat likes to go into our daughters room and grab Barbie shoes or Lol Doll accessories to bat around the house. She would absolutely love to play with the Bitty Pops! lol


Yes it is amazing how much they like to bat things around, and those Bittys are the perfect size for them
Hello funatics, I'm Alana and I love collecting dragon pops.

FUNDAYS 2016, 2018, 2019, 2022
FDO LA 8
World Premiere Making Fun
FUNKO Hollywood Grand Opening
[color=#FF8000]Mask O Raid 2022[/color]


Return to “Other Funko Products”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users